A6. Un dia qualsevol

Al tema 2 del llibre veureu que se'ns parla dels blogs. Nosaltres ja l'utilitzem! També coneixem la wikipèdia, i
tot i que sabem que a la wikipèdia no sempre tot està contrastat en aquesta entrada de la wikipèdia s'explica molt bé què és un bloc. Llegim-ho tots junts!

Així doncs, un bloc pot ser com una mena de diari personal, tot i que hem vist que també pot servir per moltes altres coses.


Què creieu que escriuria, per exemple, una astronauta un dia qualsevol? i un pirata? i un bomber? una venedora? un camioner? un professor? un submarinista? un elefant? una mosca? i vosaltres mateixos?

Aquesta TASCA consisteix en escriure en unes 10 linies, aproximadament, una història d'un dia qualsevol, pot ser pròpia o viscuda per algú altre, però s'ha d'escriure en pretèrit indefinit  i en primera persona del singular (he fet, he buscat, he dit, m'he llevat...).

10 comentaris:

  1. Ja són les 8:00 del matí i és cap de setmana.M'agrada aixecar-me aviat. A les 16:30 el meu germà i jo anirem a jugar a futbol i després i anirem al civer.Em dic Ataulfo Rodriguez Sancho.Avui menjarem callos amb cigrons estan molt bons.
    M'agrada veure Salvame i també la tertulia del CNN+.
    El meu amic va morir fa un día atropellat per un camió.
    Ah! me n'he d'anar, que la meva tatarabuela Jesusa, ja ha vingut a buscar-me.Adeu!

    ResponElimina
  2. m'aixeco a les 7:00 i sempre que em llevo em vesteixo i vaig al lavabo per rentar-me la cara. Un dia que no em vaig aixecar em vaig quedar dormint i quan em vaig despertar vaig veure que eren les 11:00 . Vaig pensar que ja no aniria a l'institut perquè volia fer campana. Llavors vaig anar al menjador i em vaig posar la tele a veure antena 3. Un programa de cor que de sobte el vaig canviar perquè em va fer fàstic. Vaig fer un passeig a les 12:30 perquè tenia ganes de donar un volt. vaig tornar i eren les 1:30. La meva mare va arribar del treball i em va dir que a la tarda havia d'anar al institut. Quina llàstima! jo ja havia planificat la tarda!

    ResponElimina
  3. Cada dia m'aixeco del llit i me'n vaig dutxar.
    Quan vaig a l'institut sempre ve el meu cosi i ens segueix fins l'institut. Després es espera a la sortida. Després ens anem a casa seva, dino i els meus tiets van a la platja, i jo alli , em trobo als meus amics. Me'n vaig a casa meva amb ells.A la nit sopo i em torno a dutxar.
    Be , ara me'n vaig a dutxar.

    ResponElimina
  4. m'aixeco a les 7:30.La primera cosa que faig es dutxar-me, després preparo la motxilla amb els llibres que necessito aquest dia i a continuació vaig a esmorza.Quan acabo d'esmorzar cap ales 8:15h surto cap a l'institut i no torno fins a les dues.En aquell moment de la meva tornada, vaig a dinar i a les 3:00 porto la meva germana al col·legi i em dirigeixo cap a l'institut.
    Quan arriba a casa a les 4:30 i parlo amb els meus amics per l'ordinador.De vegades surto a passejar o vaig de vista a casa dels meu oncles,finalment quan arriba la nit sopo amb la meva família, desprès en rento les dents i capa al llit.

    ResponElimina
  5. El meu pare m'aixeca a les 07:00 i ell se'n va a treballar.
    Jo aixeco la meva germana, em vesteixo, em pentino, em rento les dents, poso els llibres, avegades esmorso i a les 08:15 me'n vaig a portar-la a la guarderia.
    A les 08:20 me'n vaig a l'intitud.
    A les 11:30 anem al pati fins les 12:00.
    A les 14:00 me'n vaig a dinar i a les 15:00 vaig a portar la meva germana al cole. A les 15:30 vaig a l'institud fins les 17:30.
    De les 18:00 fins les 20:00 faig deures i estudio, després em dutxo i sopo.
    Finalment vaig a veure la TV i a dormir.

    ResponElimina
  6. Hola, al matí m'aixeco a les 7:30
    Quan m'aixeco em rento les dents, després escolleixo la roba.. quan acabo em pentino i miro si el pentinat em queda bé o malament i després si m'agrada em pinto, i em queda esmorzar, si vull. Despres quan arriben les 8:00 la meva mare se'n va a treballar i jo espero més a enys a les 8:20 espero que amb viguin a buscar

    ResponElimina
  7. Quan m'aixeco vaig al lavabo ,em poso la meva roba,despreés esmorzo,a les vuit vaig la televisió fins que en truquen les meves amigues i anem al institut

    ResponElimina
  8. Quan m´aixeco vaig al lavabo,em poso la mav aroba,després esmorzo,a les vuit vaig la televisió fins que en truquen les meves amigues i anem totes al institut.Quan surto a les dues de l´institut arribo a casa ,dino porto els meus germans al col·legi quan torno poso els llibres que em toquen per la tarda ,em cambio de roba i torno al institut al 3:30.
    A les cinc i mitja surto de l´institut,vaig al ordenador aproximadament una hora ,després a fer els deures si n´hi ha i estudio,em poso a veure la tele.
    Al final en duxo i vaig a dormiir.

    ResponElimina
  9. Al mati m'aixeco a les 7:30, em poso la roba,em pentino,vaig a esmorzar, després em rento les dents,em poso la jaqueta, em poso la colónia, agafo la motxilla i em vaig al "cole", vinc a les 2 a menjar i a les 3:15 surto de casa i torno al "cole" després surto a les 5:30, faig els deures i me'n vaig a fer atletisme ...

    ResponElimina
  10. miriam bofarull silvadimarts, 16 de novembre, 2010

    Hola,soc la Miriam i els caps de setmana m'aixeco a les 10:00 o 12:00 del migdia.El primer que faig és jugar una mica amb la dsi,i després ajudo la meva àvia a cuinar o a doblegar la roba i despés passo la escombra per tot el pis,també trec la pols de les estanteries de la meva habitasió, faig els llits de totes les habitacions i trec la meva gosa a passejar després em poso a fer els deures del col·legi.

    ResponElimina