A3. Creant diàlegs

El trosset de la història de l'home invisible que hem llegit a classe és un diàleg entre dues persones: el protagonista (l'home invisible) anomenat Griffin, i un company de la universitat quan eren joves, en Kemp.

TASCA: La nostra missió, ara, és crear un diàleg entre dues persones, que pot donar-se en diferents situacions. Es tracta de crear un diàleg curtet, d'unes 5-10 intervencions per interlocutor. Es poden crear situacions divertides.

Prèviament a escriure el comentari cal redactar-ho a la llibreta.

Aquí en teniu algunes per inspirar-vos:

- Una senyora compra peix i conversa amb el peixeter.
- Un mestre d'obra demana totxanes al manobre.
- Un noi i una noia estan asseguts en un banc.
- Un periodista fa una entrevista a un personatge famós.
- Un periodista d'esports parla amb un jugador en acabar el partit.
- Uns estudiants fan una enquesta al carrer.
- Un polític parla amb algú per convèncer-lo que l'ha de votar.
- Una noia porta un paquet a l'oficina de correus per enviar i no sap quan li costarà.
- Dues persones parlen per telèfon.
- Dues persones es troben en un ascensor.
- Un nen petit explica a la seva mare què ha fet aquell dia a l'escola.

9 comentaris:

  1. -Hola Higuain, els teus tres gols han estat desicius pel partit.
    -Ja, han estat desicus per al marcador, he aportat el meu granet de sorra.
    -I quin gol que has posat!
    -Si, he xutat amb l'exterior i la pilota ha anat amb efecte.
    -Moltes gràcies per haver estat amb nosaltres.
    -Adéu
    -Vinga Adéu

    ResponElimina
  2. Un periodista fa una entrevista a un famos.
    periodista
    Kun Aguero
    -Hola!
    -Hola
    -Sóc un peridista del Marc i vinc a fer unes preguntes.
    -D´acord
    -Com et dius?
    -Kun Aguero
    -Quants anys tens?
    -No et diré,l´edat exacta però entre 20 i 29anys.
    -D´acord,tens nòvia?
    -Si,és més,estic casat i aviat seré pare.
    -Dacord,doncs felicitats i moltes gràcies per tot.

    ResponElimina
  3. -Hola mama
    -hola carinyo!
    -Vull dir-te una cosa.
    -Que em vols dirP?
    -El que em fet aquesta tarde?
    -Ho pots dir,guapo.
    -La professora em va felicitar.
    -Perque et va felicitar?que has fet alquana cosa bona?
    -si, mamà per quer vaig fer bé les divisionas.
    -Jo també et felicito, carinyo.
    -cràcies mamà.

    ResponElimina
  4. -hola noi
    -que vols
    -peguntarte una cosa
    -el que?
    -que que fas
    - a ti no te importa
    -d`acord adeu
    -ets un noi molt raro ho sabies?
    -no
    -vinga adeu

    ResponElimina
  5. J: Jo
    F: Famos
    -Hola
    -Hola
    -Estic buscant a una persona que m'ajudi amb les coses.
    -D'acord.Quan vindras?
    -Segurament demà.
    -D'acord.Quin avio agafaras?
    -El nº 3
    -D'acord ens veiem en el meu institut
    -Quin es el teu institut?
    -IES Camp clar, esta a Tarragona.
    -Me'n vaig a l'escola. Fins demà.
    -Fins demà.
    -Ah!Com et dius?
    -Patricia.

    ResponElimina
  6. Rebecca ha dit...

    Un peridista fa un entre vista a un personatge famos.
    -Periodista
    -Maxi Iglesias
    P-Hola!!!
    M-HOLA
    -Vinc de Super Pop i et faré unes preguntes d´acord?
    -Com vulguis.
    -Quin dia vas néixer?el dia 6 de febrer de 1991

    -t´agrada el futbol?
    -Sí
    -De quin equip ets?
    -de l´Atletic de Madrid.
    -Quans anys tens?
    -19
    -D´on ets?
    -De Madrid
    -Què tal va el rodatge a "los Protegidos"?
    -Doncs molt bé,el novembe ja començarà la sèrie.
    -Com èt diràs i quina poder tindrès a la sèrie "Los Protegidos"
    -Em dire "Angel" i tindré el poder de transpasar les parets.
    -Moltes grácies per tot
    -De res.

    ResponElimina
  7. W.hola sóc widad i tu com ets diu
    A.Em dic Assia i sóc del Marroc
    W.Quants anys té
    A.tinc 14 anys,on vius
    W.Visc a Torreforta i tu on visc
    A.Visc a Campclar
    w.Ara tinc que tornar a la casa
    A.Adéu fins dema
    w.Adéu,dema torno aquí.

    ResponElimina
  8. miriam bofarull silvadimarts, 26 d’octubre, 2010

    M-Hola Odra! sóc Miriam. Què tal et trobes?
    O-Hola Miriam! Estic molt bé. Ara mateix acabo de fer els deures.
    M-Jo tambè els acabo de fer.
    O- Vols que quedem miriam?
    M-Si, per mi si. A les sis estic lliure.
    O-D'acord! A les sis et passo a buscar.
    M-D'acord! fins ara Odra molts petons.

    ResponElimina
  9. PERIODISTA: Hola, com estàs?
    URSULA: Hola, molt be
    PERIODISTA: perquè deixes que marxi Cabano, si l'estimes?
    URSULA: Perquè estava confosa entre Cabano i el Roman.
    PERIODISTA: Penses que tornarà Cabano a per tu?
    URSULA: No ho sé, perquè la veritat es que fa dies que no parlem.
    PERIODISTA: Perquè et poses gelòsa de la Yoli, si el Roman t'ha intentat donar un peto?
    URSULA:Perquè no pot ser, encara que jo vulgui.
    PERIODISTA: Li diràs algun dia que le estimes al Roman?
    URSULA: je,je,je això ia no responc. Mireu la tele aquesta nit i ho veieu?
    PERIODISTA: Digues alguna cosa perquè els seguidors vegin aquesta nit la serie?
    URSULA: Mireu la sèrie aquesta nit que hi passarà una cosa molt interessant.
    PERIODISTA: D'acord un petó
    URSULA: D'acord un petó.

    ResponElimina