A2. Si jo fos l'home invisible...


A la primera lectura que apareix al llibre de text se'ns parla de l'home invisible. Nosaltres ens hem preguntat què podríem fer si un dia ens aixequéssim al matí i fossim invisibles.

Us ho expliquem als comentaris però destaquem aquest d'entre tots ells: Si jo fos l'home invisible.... què faries tu si ho fossis?






** M'agradaria pujar sobre un ocell, volar i sentir la llibertat per un moment a la meva vida. (Raquel)


** M'agradaria fer bromes a la gent. Per exemple: donar-los "sustos", posar-los coses als menjars i aconseguir totes les coses que vulgui. (Miriam)


12 comentaris:

  1. robar als rics per donarlis als pobres

    ResponElimina
  2. doncs estaria al costat del nen que estimo.

    ResponElimina
  3. faria coses bones perqué la gent es dones conta







    patricia

    ResponElimina
  4. faria bones obres per a la gent

    ResponElimina
  5. entrar en llocs on no puc entrar

    ResponElimina
  6. a mi me agradaria pujar-me a un ocell volar i sentir la llibertat per un moment en la meva vida

    ResponElimina
  7. ajudar a les persones que necessiten

    ResponElimina
  8. AJUDAR A LA GENT EN TOT EL QUE PUC

    ResponElimina
  9. M'agradaria fer bromes a la gent. Per exemple: donar-los sustos, posar-los coses als menjars i aconseguir totes les coses que vulgui.

    ResponElimina
  10. CORRECCIONS EN MAJÚSCULA:

    ** kevin: robar als rics per donar-HO als pobres

    ** lydiaaa: doncs estaria al costat del nen que estimo.

    ** patri vicente: faria coses bones perquè la gent SE N'ADONÉS.

    ** rebecca: faria bones obres per a la gent

    ** jairo: entrar A llocs on no puc entrar

    ** raquel alvarez: a mi M'AGRADARIA PUJAR a un ocell, volar i sentir la llibertat per un moment A la meva vida

    ** fatima: ajudar a les persones que HO necessiten. AJUDAR A LA GENT EN TOT EL QUE PUC

    ** Miriam: M'agradaria fer bromes a la gent. Per exemple: donar-los sustos, posar-los coses als menjars i aconseguir totes les coses que vulgui.

    ** Siham: -pendent- (no funcionava ordinador)
    ** Widad: -pendent- (era a l'Aula d'Acollida)
    ** Patricia Serrano: -pendent-

    ResponElimina
  11. m'agrarari ajudar a la gent que o necessiti, es dir ser dedectiu i fer bromes i espantar

    ResponElimina
  12. m'agradariaajudar a la gent que ho necessiti es adir se dedectiu i tamebe fer bromes i espantar

    ResponElimina